сряда, 26 март 2014 г.

Рендосана тиква в буркани




 Времето на тиквите отминава и ако ви е останала някоя и искате да я съхраните за по-късно, може да се възползвате от това предложение.
Продукти
тиква

Тиквата се измива, нарязва на парчета и се обелва кората.
Рендосва се на едро ренде.
Бурканите се напълват до гърлото с рендосаната тиква, като тя се натиска плътно. Накрая се сипва съвсем малко вода, само да попълни евентуално празните места. Затваря се с капачки и се вари 30 минути.
Бурканите се обръщат с капачките надолу и след като изстинат напълно се прибират за съхранение.
По желание може да се прибави захар или подсладител, но аз не слагам.



При използване на материали от блога, моля посочете линк към съответната публикация!

6 коментара:

  1. Не знаех за това, а много обичам тиква. Благодаря, че сподели, Тили, и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, за пръв път го правя и аз. Приятелка ми даде голямо парче тиква, не беше много сладка, направих чийзкейка и ми остана парче. Преди съм правила диетичен компот, сега реших така да я съхраня.

      Изтриване
  2. Обикновено настъргвам тиквата и я съхранявам във фризера. Не знаех, че може да се запази и по този начин.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нинка, нямам фризер и консервирането е единствения начин, по който мога да съхраня продуктите. Отворих едно бурканче, че ми трябваше за тиквеник, така че вече ги намалих! :)

      Изтриване
  3. Браво мила Тилия чудесно предложение ! Тъкмо имам още 1 тиква цигулка, а във фризера няма ка и 1 игла да сложа още. Ще се възползвам! Благодаря ти мила! Привет! cveteto3101 :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цвети, радвам се щом мога да съм ти полезна!
      Поздрави!

      Изтриване