вторник, 3 юли 2018 г.

Тиганици с хуск и сирене


Купена кутия „Хуск“ се мотае от известно време по шкафовете. Оказа се, че има интересни, вкусни и здравословни рецепти с него. Това е една от тях.

Продукти за 1 порция 
1 яйце
1 пълна с.л. хуск (или 2 равни мерителни лъжички от кутията)
1 с.л. кисело мляко
1-2 с.л.прясно мляко /или вода/
30 г обикновено сирене (или 40 г обезмаслено)
щипка бакпулвер 

няколко капки олио (зехтин)

Приготвяне
Всички продукти се разбъркват и се оставят да престоят малко, докато хускът набъбне.
Дъното на незалепващ тиган се намаслява равномерно с мазнината. Загрява се на среден по сила огън.
С лъжица се загребва от сместа, сипва се в тигана и се оформят 4 бр. тиганички. Изпичат се равномерно от двете страни.
Поднасят се с пресни плодове.



Приятен апетит!



При използване на материали от блога, моля посочете линк към съответната публикация!

6 коментара:

  1. Напомняш ми, че и аз имам един пакет хуск :)и на всичко отгоре следвам Зоната 😀
    Прекрасни са, Тили!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ил, много се радвам, ако съм ти полезна със споделената рецепта!
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Eхаа! И аз съм на вълна хуск и още днес ще си направя!
    Благодаря за рецептата, Тили!

    ОтговорИзтриване
  3. Ах, този хуск, колко ми е втръснал, пия го от години, и сега съм си дала малко почивка:)
    Интересно ме бе обаче да науча, че има и друго приложение:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, дъщерята има този навик, като прочете нещо из интернета да купи, пък после, като не ѝ хареса - да хвърли! Така беше и с тази кутия с хуск. Няколко пъти го приготвя с кисело мляко, не ѝ допадна и го отдели за изхвърляне. Пък аз, нали съм си по икономиите :), го прибрах и намерих друго, приемливо, приложение.
      Опитай и в този вид.

      Изтриване